قهرمانی در لیگ برتر سخت‌تر است یا لیگ قهرمانان اروپا؟

قهرمانی در لیگ برتر سخت‌تر است یا لیگ قهرمانان اروپا؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می گوید دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، اولویت او در این فصل است.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه منچسترسیتی مهمان کریستال پالاس بود و موفق شد با حساب چهار بر دو به پیروزی برسد و هم امتیاز با لیورپول شود. سیتی امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید با آرسنال و لیورپول رقابت کند. آن ها همچنین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با رئال مادرید دیدار کنند.

گواردیولا به خبرنگاران گفت: "من عاشق لیگ هستم و قهرمانی در لیگ برتر اولویت ماست. در کل قهرمانی در لیگ داخلی سخت تر از لیگ قهرمانان اروپاست. البته نمی خواهم بگویم قهرمانی در این تورنمنت ارزشی برایم ندارد، چون واقعاً به آن اهمیت می دهیم. ما پارسال توانستیم قهرمان اروپا شویم و حالا می دانیم که فتح این جام، چه حال و هوایی دارد. اما به نظرم قهرمانی در لیگ برتر بسیار سخت تر است.. چون بازی های بیشتری برگزار می شود. هر هفته باید بازی کنید و شاید مجبور باشید که 2 یا 3 بازی در هر هفته انجام دهید. چمپیونز لیگ هم مهم است، اما به چیزهایی بستگی دارد که شما نمی توانید کنترلی روی آن ها داشته باشید."

4416