آخرین شرایط جدول کفش طلا؛ هری کین همچنان دست‌نیافتنی

آخرین شرایط جدول کفش طلا؛ هری کین همچنان دست‌نیافتنی

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ های بزرگ اروپایی به پایان خط نزدیک می شوند و حداکثر بین شش تا هشت بازی تا پایان هر لیگ باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیت های لیگ های اروپایی در هر فصل، مربوط به جدول کفش طلاست. در حقیقت بازیکنی که بیشترین گل را در لیگ های بزرگ زده باشد، شانس زیادی برای کسب کفش طلا دارد. در رده بندی کفش طلا برای هر گل در لیگ های بزرگ دو امتیاز در نظر گرفته می شود، لیگ های متوسط 1.5 امتیاز و لیگ های کوچک فقط یک امتیاز.

هری کین هر چند که فصل خوبی با بایرن مونیخ نداشته اما احتمالا کفش طلا را می برد. در حقیقت مهاجم انگلیسی با 32 گل و 64 امتیاز در صدر جدول کفش طلا قرار دارد. سرهو گیراسی از اشتوتگارت و کیلیان امباپه با 24 گل در تعقیب او هستند. هر دو مهاجم باید پایان فصل خارق العاده ای داشته باشند و حداقل 9 گل بزنند و امیدوار باشند که هری کین گل دیگری نزند تا بتوانند به کفش طلای 2024 امید داشته باشند. لوتارو مارتینز از اینتر و اوپندا از لایپزیش با 23 گل در تعقیب آنها هستند. هالند که با گل اخیرش 19 گله شد، به نظر می رسد که شانس زیادی برای تکرار جایزه فصل گذشته اش نداشته باشد چرا که به حداقل 14 گل در هفت بازی بعدی نیاز دارد تا بتواند کفش طلا را از کین برباید.

4125