بعد از محمدی نوبت به بلانکو رسید؛ دومین دبل‌کننده فصل آبی‌ها

بعد از محمدی نوبت به بلانکو رسید؛ دومین دبل‌کننده فصل آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – گوستاوو بلانکو موفق شد هر دو گل استقلال در مصاف با مس رفسنجان را به ثمر برساند تا به دومین دبل‌کننده آبی‌ها در این فصل بدل شود.

به گزارش فوتبالی، بلانکو که در استقلال وظیفه‌ای مهم‌تر از گل زدن دارد و جواد نکونام از قد و قامت بلند وی برای زدن توپ‌های بلند در محوطه جریمه رقبا استفاده می‌کند حالا در این هفته‌ها علاوه بر اینکه به نحو احسن خواسته‌های کادر فنی را اجابت می‌کند در گلزنی هم سنگ تمام گذاشته و در 4 بازی اخیر آبی‌پوشان موفق به زدن 3 گل شده است.

بلانکو که تا پیش از جدال با مس رفسنجان تنها دو بار برای آبی‌پوشان گلزنی کرده بود و توانسته بود دروازه تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان را باز کند در بازی شب گذشته که برای استقلال گره خورد، نقش یک ناجی را داشت و یک با ضربه سر و یک بار با پا توپ را به قعر دروازه حامد لک رساند تا حداقل استقلال را صاحب یک امتیاز از بازی خانگی مقابل نارنجی‌پوشان تحت هدایت محرم نویدکیا کند. 

این مهاجم آرژانتینی که به اصطلاح برای استقلال دبل گلزنی کرد و شمار گل‌های خود را به عدد 4 افزایش داد بعد از مهرداد محمدی موفق به انجام چنین کاری شد؛ مهرداد در جریان بازی با هوادار که با برتری 3 بر دو آبی‌ها خاتمه یافت دو گل تیمش را به ثمر رساند.

بلانکو فرصت این را دارد تا با زدن تنها یک گل دیگر از نفراتی چون کوین یامگا، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی عبور کند و با 5 گل زده به برترین گلزن استقلال در فصل جاری بدل شود.

9098