خبر بد برای استقلال؛ جانشینی برای مهدی‌پور نیست

خبر بد برای استقلال؛ جانشینی برای مهدی‌پور نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی مهدی‌پور نه تنها این فصل بلکه احتمالا بخش زیادی از نیم‌فصل اول فصل آینده را هم از دست خواهد داد و به همین دلیل باشگاه به دنبال این بود که نام این بازیکن را از لیستش خارج کند.

به گزارش فوتبالی، هر کسی که مهدی‌پور را در میانه میدان در حال فریاد زدن و گرفتن زانویش می‌دید متوجه می‌شد که اتفاق بدی در حال رخ دادن است. با این حال جواد نکونام امیدوار بود که حتی درصدی امید برای این که این خبر بد پارگی رباط صلیبی بازیکنش نباشد وجود داشته باشد. در نهایت اما همه چیز طبق پیش‌بینی پیش رفت و آبی‌ها تا پایان فصل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود را در اختیار ندارند.

از روز گذشته خبرهایی درباره خارج‌کردن نام مهدی‌پور از فهرست استقلال شنیده می‌شد.

استقلالی‌ها امیدوار بودند حداقل با ورود یک بازیکن به لیست تا حدودی بتوانند ضررهای مصدومیت بازیکنشان را کم کنند و حتی صحبت از اضافه شدن نام رضا میرزایی به فهرست استقلال بود اما این امیدشان هم تبدیل به ناامیدی شد. با توجه به قوانین سازمان لیگ، تیم‌ها در این برهه نمی‌توانند بازیکنی را از لیست خارج کنند و فقط دروازه‌بان،آن هم اگر مصدومیت شدید داشته باشد، می‌تواند با هماهنگی مسئولان کمیته نقل و انتقالات از لیست تیم‌ها خارج شود.

مشابه همین اتقاق برای تیم نساجی مازندران هم افتاد و علیرضا رضایی دروازه‌بان این تیم آسیب دید و این تیم یک دروازه‌بان آزاد خارجی را جذب کرد.

با این شرایط جواد نکونام باید با بازیکنان فعلی میانه میدان خود را تقویت کند. جایی از زمین که با توجه به سبک بازی این مربی منطقه‌ای استراتژیک و حیاتی برای این تیم محسوب می‌شود.

4326