هشدار کاپیتان آرسنال به هم‌تیمی‌هایش: مراقب این ستاره بایرن مونیخ باشید

هشدار کاپیتان آرسنال به هم‌تیمی‌هایش: مراقب این ستاره بایرن مونیخ باشید

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان نروژی آرسنال از هم تیمی هایش خواست تا به هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ احترام بگذارند و مراقب او باشند.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و بایرن مونیخ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم امارات به مصاف هم می روند. دو تیم شرایط بسیار متفاوتی دارند. آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، اما بایرن مونیخ بعد از مدت طولانی قهرمانی در بوندس لیگا، امسال دیگر نمی تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در آخرین بازی خود نیز برابر هایدنهایم کامبک خورد و با نتیجه 3-2 باخت.

به نقل از سایت گل، اودگارد کاپیتان آرسنال به خبرنگاران گفت: "فکر نمی کنم از کسی بترسیم، اما باید به هری کین احترام بگذاریم و البته روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. آرسنال کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند هر تیمی را شکست دهد. هری کین بازیکن بسیار خوبی است و در آن شکی نیست. من چند بار مقابل او بازی کردم و از کیفیت او آگاه هستم. می دانم در محوطه جریمه چه بازیکن خطرناکی است و همچنین می تواند در بازیسازی به تیمش کمک کند. سه شنبه شب مقابل حریف سرسختی بازی داریم."

4416