حسینی: همیشه شرافتمندانه بازی می‌کنیم همانطور که پرسپولیس و سپاهان را بردیم

حسینی: همیشه شرافتمندانه بازی می‌کنیم همانطور که پرسپولیس و سپاهان را بردیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمریی تیم آلومینیوم اراک گفت: سعی می‌کنیم همیشه شرافتمندانه بازی کنیم.

به گزارش فوتبالی ، سیدمجتبی حسینی پس از تساوی یک-یک آلومینیوم اراک مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تا قبل از اینکه گل بخوریم خیلی با برنامه کار‌ کردیم. می‌دانستیم حریف را باید پِرِس و راه‌های ارتباطی‌شان راقطع کنیم.وی افزود: تا قبل از گل خوردن، دو سه موقعیت خیلی عالی داشتیم. بچه‌های ما باید بدانند در این نوع بازی‌ها باید این موقعیت‌ها را تمام کنند. متاسفانه روی خلاقیت فردی هاشمی نژاد که بازیکن خیلی خوبی است، یک گل برخلاف جریان بازی خوردیم ولی می‌دانستم با توانایی که بازیکنان ما دارند و با شناختی که از تیم خوب تراکتور داشتیم، می‌توانیم بازی را برگردانیم.

سرمربی آلومینیوم گفت: نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی مقابل تراکتور اینطور بازی کرده باشد. تراکتور در پرسینگ و بازپس‌گیری در این زمین قوی است و اجازه نمی‌دهد تیمی راحت بازی کند اما بچه‌های ما توانستند فوتبال خوبی ارائه بدهند. خداراشکر گلی که خورده بودیم را جبران کردیم. از این امتیاز با اینکه می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، راضی هستم.حسینی درخصوص اینکه تیمش مانند بازی با استقلال ابتدا عقب افتاد و سپس به بازی برگشت و آیا این مساله نگران کننده نیست، عنوان کرد: وقتی موقعیتی به دست می‌آوریم باید آن را تمام کنیم و به گل برسیم اما اینکه در زمین تراکتور و مقابل هواداران پرشورش، بازی را برگردانید جای امیدواری دارد.

وی درمورد مقایسه گلزنی آلومینیوم به هوادار به سبک تیکی تاکا با بازی مقابل تراکتور، اظهار داشت: وقتی آنطور گل زدیم حریف هم پرفشار نبود اما تراکتور واقعا در پرسینگ و بازپس‌گیری قوی است. با اینحال بازیکنان جوان ما زیر همین فشار هم دقایقی توانستند حفظ توپ خوب داشته باشند. فکر می‌کنم هیچ تیمی در این زمین نتوانسته بود بازی را کنترل کند و حفظ توپ داشته باشد.حسینی تصریح کرد: تیمی هستیم که سقوط نمی‌کنیم و با بالای جدول هم فاصبه نسبتا زیادی داریم اما سعی می‌کنیم همیشه شرافتمندانه بازی کنیم. پرسپولیس و سپاهان را بردیم. مقابل همه مدعیان و تیم‌های دیگر سعی می‌کنیم با توجه به بضاعت‌مان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

1470