حذف النصر از سوپرجام عربستان در شب اخراج رونالدو

حذف النصر از سوپرجام عربستان در شب اخراج رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام عربستان سعودی، النصر عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان که در لیگ حرفه ای عربستان سعودی قافیه را به الهلال عربستان باخته است، اکنون در سوپرجام عربستان هم حرفی برای گفتن مقابل الهلال نداشت و بازی را باخت.

با توجه به این که الاتحاد عربستان به فینال سوپرجام عربستان صعود کرده است، در فینال قرار است که الهلال عربستان و الاتحاد عربستان با هم روبرو شوند.

در بازی الهلال مقابل النصر، گل های الهلال را سالم الدوساری در دقیقه 61 و مالکوم در دقیقه 72 به ثمر رساندند. گل النصر را هم سادیو مانه در دقیقه 99 بازی وارد دروازه الهلال کرد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 86 بازی به علت درگیری با البلیهی از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب کار برای النصر بسیار سخت شد و در نهایت النصری ها این بازی را باختند. رونالدو با وجود این که از لحاظ فردی آمار خوبی در النصر داشته است اما از لحاظ تیمی و جام بردن شرایط خوبی برای او در النصر رقم نخورده است.

تماشای گل سالم الدوساری

1470