انتقاد شدید رافائل فن در فارت از نحوه عملکرد داوید رایا مقابل بایرن مونیخ

انتقاد شدید رافائل فن در فارت از نحوه عملکرد داوید رایا مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق تیم ملی هلند به شدت به نحوه عملکرد داوید رایا دروازه بان آرسنال انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول دیدار دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله رفت دور ۱/۴ نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی که آرسنال با گل اول از تیم توماس توخل پیش افتاد اما دو گل باواریایی ها باعث شد تا شاگردان مربی آلمانی به بازی برگردند. گل دوم تیم بایرن مونیخ توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا این بازیکن باز هم موفق به باز کردن دروازه آرسنال اما اینبار در پیراهن بایرن مونیخ شود.

نوع عکس العمل و نحوه پرش داوید رایا دروازه بان اسپانیایی تیم آرسنال باعث شد تا رافائل فن در فارت هافبک سابق تیم ملی هلند و باشگاه های رئال مادرید و تاتنهام که اکنون به عنوان یک کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند به انتقاد از نحوه عملکرد داوید رایا بپردازد.

رافائل فن در فارت درباره صحنه پنالتی هری کین مقابل آرسنال گفت: "شما در این صحنه فقط به نحوه پرش داوید رایا نگاه کنید. آیا به نظر شما او یک فوتبالیست حرفه ای است؟ هری کین در حالی که هنوز حرکتی نکرده بود داوید رایا خودش را روی زمین انداخت که این یک عکس العمل در حد فوتبال آماتور است و نه تیمی مانند آرسنال در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا که ممکن است برای تیم گران تمام شود."

۱۰۰۹