چرا کوین دی بروینه مقابل رئال مادرید بازی نکرد؟

چرا کوین دی بروینه مقابل رئال مادرید بازی نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره غیبت کوین دی بروینه در دیدار با رئال مادرید به خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی، دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار کردند. در این بازی، شاهد شش گل بودیم و سهم هر تیم 3 گل بود تا همه چیز به دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد کشیده شود، اما یکی از نکات عجیب این بازی، قرار نگرفتن نام کوین دی بروینه در ترکیب اولیه پپ گواردیولا بود.

به نقل از میرر، گواردیولا درباره غیبت ستاره بلژیکی تیمش گفت: "وقتی وارد رختکن شدم، فهمیدم حال او اصلاً خوب نیست. در آخرین دیداری که در هتل داشتیم، او چیزی به من نگفت. اما ناگهان احساس بدی پیدا کرد و حالش بدتر می شد. وقتی به استادیوم رسیدیم، او اصلاً حال خوشی نداشت و در حالا بالا آوردن بود. او دیگر احساس خوبی برای بازی کردن نداشت و ما نیز روی او ریسک نکردیم. یکی از رازهای موفقیت این است که بتوانید خودتان را با شرایط بحرانی وقف دهید. الان وقت بهانه جویی نیست. کایل اینجا نیست، ناتان آکه هم اینجا نیست و حالا کوین هم بازی نکرد. ما 11 بازیکن خوب در اختیار داشتیم و حالا امیدواریم که در بازی برگشت بتوانیم از همه آن ها استفاده کنیم."

4416