سربازهای پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ عمری و سرلک به آزادی برمی‌گردند

سربازهای پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ عمری و سرلک به آزادی برمی‌گردند

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان با حضور دو پرسپولیسیِ سابق به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران از ساعت 20:00 و در ورزشگاه آزادی تیم‌های پرسپولیس و ملوان مقابل هم قرار می‌گیرند.

ملوان امسال با هدایت مهدی تارتار یک فصل فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر 38 امتیاز در رده پنجم جدول است. پرسپولیس 46 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بازی رفت دو تیم در بندر انزلی با تساوی بدون گل تمام شده است.

 در بازی رفت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود اما او در نیم‌فصل از پرسپولیس رفت و حالا اوسمار ویرا روی نیمکت این تیم می‌نشیند. اما بازی برگشت یک تفاوت دیگر هم نسبت به بازی رفت دارد.

در بازی رفت میلاد سرلک و محمد عمری بازیکن پرسپولیس بودند. در آن مسابقه سرلک بازی نکرد اما عمری 76 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و پس آن جایش را به نبیل باهویی داد.

حالا اما سرلک و عمری بازیکن ملوان هستند. این دو نفر در نیم‌فصل برای گذراندن دوران سربازی از پرسپولیس جدا شدند و به انزلی رفتند تا دوران سربازی‌شان را در ملوان بگذرانند.


در ملوان هم سرلک نسبت به عمری کمتر به زمین رفته است و تارتار به دلیل این که از بازیکنانش در خط میانی راضی است کمتر از میلاد بازی می‌گیرد. اما عمری به دلیل سبک بازی‌اش و تنوعی که در حملات ایجاد می‌کند بیشتر در ترکیب ملوان بازی می‌کند.

سرلک آخرین بار روز سوم دی در بازی با شمس آذر در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس بازی کرد. عمری هم 7 دی در بازی با نساجی برای آخرین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید.

حالا و حدود 4 ماه پس از آخرین حضور در ورزشگاه آزادی دو بازیکن پیشین پرسپولیس که در حال حاضر سرباز ملوان هستند دوباره به ورزشگاه آزادی برمی‌گردند. با این تفاوت که این بار باید برای شکست دادن پرسپولیس بازی کنند.

1359