فروزان پس از پنج سال به جنجالی‌ترین خاطره خود رسید!

فروزان پس از پنج سال به جنجالی‌ترین خاطره خود رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- محسن فروزان جنجالی‌ترین خاطره ورزشی خود را در بازگشت مجدد به تراکتور تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، محسن فروزان دروازه‌بان باتجربه‌ای است که در پنجره زمستانی از گل‌گهر به ذوب‌آهن پیوست تا جای حبیب فرعباسی را در این تیم پر کرده و سنگربان اصلی محمد ربیعی در ادامه فصل باشد. دروازه‌بانی که فردا باید در تبریز از دروازه خود حراست کند؛ شهری که جنجالی‌تیرن خاطرات را از آن به خاطر دارد.

جالب است بدانید که دقیقاً پنج سال پیش و در چنین روزی یعنی ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ تراکتور در رشت مقابل سپیدرود قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا این تیم مدعی کسب قهرمانی حتی در پایان فصل سهمیه آسیایی هم کسب نکند. اتفاقاتی که بیش از همه گریبان محسن فروزان را گرفت و انگ‌های زیادی به وی زده شد.

نوع گل‌های خورده فروزان در بازی با سپیدرود و اشتباهات وحشتناک او باعث شد تا انگ شرط‌بندی و تبانی به این دروازه‌بان وارد شود که البته هیچ کدام در ادامه اثبات نشد ولی باعث شد تا فروزان در ادامه فصل برای تراکتور بازی نکند تا دومین حضور این دروازه‌بان در تراکتور با بدترین خاطره ممکن به پایان رسد.

حال فروزان باید پس از پنج سال دوباره در تبریز پا به توپ شود و از دروازه ذوب‌آهن حراست کند و باید دید در پایان مسابقه صحبتی با خبرنگاران داشته و به این موضوع قدیمی هم اشاره‌ای خواهد داشت یا نه.

1997