پیش‌بازی سپاهان - نساجی؛ جدال بحران‌زده‌های صدر و قعر!

پیش‌بازی سپاهان - نساجی؛ جدال بحران‌زده‌های صدر و قعر!

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم بحران‌زده سپاهان و نساجی باید در اصفهان رو در روی هم قرار گیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، سپاهان در نقش‌جهان اصفهان میزبان نساجی مازندران خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در قائمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان در شرایطی باید از نساجی میزبانی کند که با ۶ باخت از ۹ دیدار لیگ برتری خود، امتیازات زیادی را از دست داده و به نوعی از کورس قهرمانی جا مانده تا انتقادات از ژوزه مورایس به بالاترین سطح خود برسد. طلایی‌پوشان سال جدید را هم خوب آغاز نکرده‌اند و از دو بازی موفق به کسب فقط یک امتیاز شده‌اند تا شرایط بحرانی داشته باشند.

اوضاع برای ساکت الهامی و نساجی هم اصلاً مناسب نیست و نماینده شهر خسته با قبول دو شکست در دو هفته اخیر به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرده تا شرایط استرس‌واری در قائمشهر حکمفرما شود. نساجی در این دو بازی حتی گلی هم به ثمر نرسانده است.

آمار تقابل‌های دو تیم کاملاً به سود نماینده اصفهانی است و از ۱۱ مسابقه برگزار شده لیگ برتری سهم سپاهان ۷ برد بوده و نساجی فقط یک بار پیروز شده که این پیروزی در اصفهان به دست آمده است. همچنین ساکت الهامی با یک پیروزی مقابل سپاهان در هفت تقابلی که داشته و شکست صد در صدی برابر مورایس، آمار خوبی ندارد و باید دید در این مسابقه چه خواهد کرد.

نتیجه بازی گذشته: سپاهان در آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب صنعت نفت شد و نساجی در قائمشهر با یک گل به ملوان باخت.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۳۸ امتیاز چهارم است و نساجی با ۱۵ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

سپاهان - نساجی

جمعه ۲۴ اسفند ساعت ۱۷:۵۰

ورزشاه نقش‌جهان اصفهان

تیم داوری: یاسر همرنگ، امیرمحمد داودزاده، محمد تازه پور و ناصر جنگی

1997