پیش‌بازی استقلال خوزستان - صنعت نفت؛ حساس‌ترین دربی خوزستان

پیش‌بازی استقلال خوزستان - صنعت نفت؛ حساس‌ترین دربی خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال خوزستان و صنعت نفت در یک دربی بسیار حساس برای قعر جدول به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان صنعت نفت خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در آبادان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

استقلال خوزستان اگر چه در نیم فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر نتیجه گرفته اما این تیم همچنان جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر است. آبی‌های اهوازی در بازی گذشته خود مقابل پیکان هم شکست خوردند تا همچنان روزهای پراسترسی را در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران سپری کنند.

در سمت دیگر صنعت نفت هم جزو تیم‌هایی است که برای سقوط نکردن می‌جنگد تا دربی فردا بین این دو تیم خوزستانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد چرا که سه امتیاز آن می‌تواند به شدت کمک حال هر دو تیم باشد و شاید نتیجه تساوی نتیجه‌ای باشد که چندان به درد نخورد.

آبادانی‌ها اما با شکست سپاهان در بازی گذشته خود، ضمن اینکه پس از مدت‌ها موفق به کسب برد شدند؛ به نوعی دوباره به رقابت پایین جدولی‌ها بازگشتند و حالا باید دید فراز کمالوند در دومین مسابقه خود به عنوان سرمربی برزیلی‌ها چه نتیجه‌ای به دست خواهد آورد.

 داده‌های آماری دربی خوزستان بین استقلال و صنعت نفت هم‌ جالب توجه است. جایی که از ۷ بازی برگزار شده بین دو‌ تیم در لیگ برتر، سهم هر تیم کسب یک برد بوده و پنج بازی به تساوی انجامیده است و باید دید این برابری در بازی فردا از بین خواهد رفت یا نه.

نتیجه بازی گذشته: استقلال خوزستان با یک گل در تهران مغلوب پیکان شد و صنعت نفت در آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ از سد سپاهان گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۱- در رده چهاردهم قرار دارد و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۷- در رده پانزدهم است.

استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان

جمعه ۲۴ اسفند ساعت ۱۸

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا محمدی، قهرمان نجفی و عباس راکی

1997