وساطت‌های بی‌فایده؛ قهر خیابانی با تلویزیون خیلی جدی است!

وساطت‌های بی‌فایده؛ قهر خیابانی با تلویزیون خیلی جدی است!

پایگاه خبری فوتبالی- با گذشت ۲۴ روز از سال جدید هنوز خبری از بازگشت جواد خیابانی به تلویزیون نیست.

به گزارش فوتبالی، اواخر سال گذشته بود که «فوتبالی» در گزارشی اختصاصی از قهر و جدایی جواد خیابانی از صدا و سیما خبر داد. برخی از اهالی فوتبال و رسانه این خبر را چندان جدی نگرفتند و تصور می‌کردند خیابانی به زودی به مقابل دوربین‌ها برمی‌گردد اما حالا ۲۴ روز از سال جدید و ۳۶ روز از آخرین حضور این مجری و گزارشگر با سابقه در تلویزیون می‌گذرد و پس از این مدت هیچ خبری از بازگشت او منتشر نشده است.

در این مدت تنها باری که نام خیابانی در تلویزیون مطرح شد مربوط به روز ۱۳ فروردین است که رضا عنایتی سرمربی سابق تیم امید ایران از خیابانی به دلیل انتقاداتش از او در برنامه شبهای فوتبالی حسابی گلایه کرد.

بعد از انتشار گزارش «فوتبالی» درباره قهر خیابانی از صدا و سیما برخی افراد تصمیم گرفتند از صحت و سقم ماجرا خبردار شوند و اگر برای حل این مشکل کاری از دست‌شان بر‌می‌آید اقدام کنند.

حالا «فوتبالی» خبردار شده است که بعد از شروع سال جدید چند نفر از بزرگان رسانه و ورزش سعی کردند پادرمیانی کنند تا جواد خیابانی قهرش را تمام کند و به تلویزیون برگردد. حتی یک بار هم پیمان یوسفی روی آنتن زنده تلویزیون این ماجرا را مطرح کرد و با لحنی که نه سیخ بسوزد و نه کباب، از خیابانی خواست این دلخوری‌ها را کنار بگذارد. اما ظاهرا این وساطت‌ها هم بی‌فایده بوده است و فعلا قرار نیست خیابانی به تلویزیون (نه شبکه 3 و نه شبکه ورزش) بازگردد.

اگر گزارش قبلی «فوتبالی» را خوانده باشید می‌دانید که خیابانی روز 17 اسفند در یک اتفاق غیر منتظره و ناگهانی در برنامه «سلام صبح به خیر» اعلام کرد که کارهای بازنشستگی‌اش در حال انجام است و به زودی بازنشسته خواهد شد. ظاهرا این مساله باعث شده مدیران شبکه سه و ورزش هم بدون این که از خیابانی توضیحی درباره این تصمیمش بخواهند او را از همه برنامه‌ها و گزارش‌های مسابقات کنار بگذارند. این اتفاق هم باعث ناراحتی شدید خیابانی و قهر او از سازمان و شبکه های ورزش و سه شد.

حالا چشم‌انداز مثبتی برای این که خیابانی دوباره به تلویزیون برگردد وجود ندارد. مدیران شبکه ۳ و ورزش هم معمولا نشان داده‌اند که در موضوعات اینچنینی انعطاف زیادی ندارند. خیابانی هم اگر می‌خواهد برگردد باید منتظر تغییر مدیریت در شبکه‌های صدا و سیما باشد که مطمئنا به این زودی‌ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

1359