اتفاق تکراری در جی لیگ؛ گلزنی زاهدی برای آویسپا

اتفاق تکراری در جی لیگ؛ گلزنی زاهدی برای آویسپا

پایگاه خبری فوتبالی- یک ضربه سر بالاتر از مدافع حریف و یک گل و یک امتیاز حاصل عملکرد شهاب زاهدی برای تیمش در بازی این هفته بود تا آنها به میانه جدول برسند.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی یکی از بازیکنان عجیب فوتبال ایران است. بازیکنی که لژیونر خوبی است اما در فوتبال داخلی نتوانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. مهاجم پرسپولیس که هواداران این تیم از جدایی‌اش اصلا ناراحت نشدند این روزها در ژاپن می‌درخشد و حالا آن‌ها را ناراحت می‌کند!

 زاهدی در آخرین بازی تیمش مقابل سانفرس توانست یک گل یک امتیازی بزند و تیمش را به رده میانی جدول برساند. بازی قبل این تیم صفر- صفر شد و در بازی قبلی هم مقابل کاشیما آنتلرز باز این شهاب زاهدی که گل زد و این بار 3 امتیاز برای تیمش کسب کرد. در بازی با اوراواردز هم باز هم نام زننده گل شهاب زاهدی بود البته این بار این گل امتیازی را کسب نکرد اما نکته جالب این است که زننده صد در صد گل‌های این تیم ژاپنی در این 4 بازی اخیر مهاجم ایرانی آنها بوده و یک پاس گل هم داده است.

 او در بازی امروز صبح هم یک گل خوب و زیبا با ضربه سر زد. هواداران پرسپولیس که در ابتدای حضور او در ژاپن، عملکردش را شانسی می‌دانستند احتمالا دیگر به مهاجم سابقشان ایمان خواهند آورد! 

زاهدی البته در پرسپولیس هم گل‌های مهم و حساس کم نزد اما نتوانست به تنهایی جور خط حمله ضعیف و مشکلات دیگر تیم را به دوش بکشد و به همین دلیل خاطرات خیلی خوبی را برای سکوهای قرمز رقم نزد.

4326