سومین دربی اصفهان در فروردین؛ مساوی می‌شود؟

سومین دربی اصفهان در فروردین؛ مساوی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- چهل و ششمین دربی اصفهان در تاریخ لیگ برتر، سومین رویارویی سپاهان و ذوب‌آهن در فروردین ماه است.

به گزارش فوتبالی، دو رویارویی قبلی، نکات ویژه‌ای داشته است؛ هر دو بازی بدون برنده بوده، با تساوی یک یک تمام شده، سپاهان گل اول را زده و ذوب‌آهن، بازی را مساوی کرده و گلزنانش زمانی پیراهن استقلال را می‌پوشیدند.

* برگشت لیگ 4

  21 فروردین 1384، دربی برگشت لیگ چهارم به میزبانی فولادشهر برگزار شد. دیداری که درنهایت بدون برنده و با تساوی یک یک، به پایان رسید. سپاهان پس از برکناری فرهاد کاظمی، مجددا نیمکتش را به استانکو سپرده بود و روی نیمکت ذوب‌آهن هم رسول کربکندی حضور داشت. رسول خطیبی خیلی زود و در دقیقه 6، دروازه ذوبی‌ها را باز کرد. آنها برای زدن گل مساوی و به تساوی کشیدن بازی، مجبور شدند تا دقیقه 53 صبر کنند تا فراز فاطمی دروازه رقیب را باز کند.

* برگشت لیگ 18

  6 فروردین 1398، سپاهان با امیر قلعه‌نویی در نقش جهان از ذوب‌آهنِ منصوریان میزبانی کرد. این بازی هم درنهایت با تساوی یک یک و بدون برنده تمام شد. سجاد شهباززاده، ستاره این دیدار بود. او در دقیقه 33 روی پاس مهرداد محمدی، گل اول بازی را زد. در دقیقه 52 هم سپاهان با خطا روی او صاحب یک پنالتی شد ولی ضربه کی‌روش استنلی جایی در چارچوب دروازه مظاهری نداشت. ذوب‌آهن در دقیقه 85 روی ارسال حسینی و ضربه سر دیدنی ارسلان مطهری (که سجاد شهباززاده، مامور مهارش بود) به بازی برگشت و گل مساوی را زد. محمدرضا عباسی هم در دقیقه 2+90 با گرفتن کارت اخطار دوم از زمین اخراج شد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی