انتقامی‌ترین بازی سال؛ سعید آقایی به تراکتور رسید

انتقامی‌ترین بازی سال؛ سعید آقایی به تراکتور رسید

پایگاه خبری فوتبالی- رویارویی سعید آقایی با تراکتور می‌تواند مسابقه‌ای پرچالش و انتقامی از آب دربیاید.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی نامی بسیار جنجالی بین طرفداران تراکتور است. بازیکنی که فوتبال خود را از همین تراکتور آغاز کرده و چندین و چند سال در تمامی رده‌های سنی این باشگاه بازی کرده و حتی از این باشگاه به تیم ملی هم دعوت شد ولی مسابقه نیمه تمام تی‌تی‌ها با پرسپولیس و حرکت این بازیکن هنگام خروج از زمین، چیزی نبود که پرشورها بتوانند فراموش کنند.

با این وجود مدافع چپ تبریزی در ابتدای فصل جاری تصمیم به بازگشت به تراکتور گرفت. بازگشتی که شدیدترین واکنش‌ها را در پی داشت و اعتراضات به قدری بود که صفحه رسمی اینستاگرامی باشگاه تراکتور برخلاف تمامی نفرات جذب شده، خبر حضور این بازیکن را کار نکرد!

در ادامه آقایی چندین و چند بار اقدام به عذرخواهی از تی‌تی‌ها کرد و حتی پاکو خمز و شخص محمدرضا زنوزی هم برای این بازیکن پادرمیانی کرده و از هواداران خواستند او را ببخشد ولی درست زمانی که واکنش‌ها نسبت به قبل متعادل‌تر شده بود، قرارداد آقایی در لحظات پایانی پنجره تابستانی فسخ شد و تراکتور ترجیح داد با یک جای خالی در لیست خود وارد لیگ شود. اتفاقی عجیب که مدافع تبریزی تا به الان صحبتی در این زمینه انجام نداده است.

اما مدافع اسبق پرسپولیس پس از نیم‌فصل خانه‌نشینی، در پنجره زمستانی راهی نساجی شد و حالا باید این هفته در قائمشهر مقابل تراکتور قرار گیرد. دیداری که قطعاً آقایی انگیزه فراوانی برای آن دارد و باید دید این بازیکن چه واکنشی در رویارویی با هم‌تیمی‌های سابق خود، نیمکت تراکتور – که دیگر خبری از پاکو خمز روی آن نیست - و البته طرفداران این تیم در قائمشهر خواهد داشت. 

1997