چشمی، تهدیدی بزرگ برای رکورد اسطوره‌های استقلال؟

چشمی، تهدیدی بزرگ برای رکورد اسطوره‌های استقلال؟

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه چشمی این فرصت را دارد تا رکورد بازی‌هایش با پیراهن استقلال را بهبود بخشد.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی با انجام ۲۰۰ بازی با پیراهن استقلال، باتجربه‌ترین بازیکن کنونی آبی‌هاست و می‌تواند تا انتهای فصل در صورت عدم مصدومیت یا محرومیت، این تعداد را به ۲۰۷ هم برساند.

چشمی که ۳۰ ساله است، در لیگ پانزدهم راهی استقلال شد و به جز یک فصل حضور در فوتبال قطر، هشت فصل فوتبالی را برای آبی‌ها بازی کرده و برای فصل آتی این فرصت را دارد تا با شکستن رکورد علیرضا منصوریان  در جمع ۱۰ بازیکن باسابقه استقلال قرار بگیرد که بیشترین بازی را برای آبی‌ها انجام داده‌اند.

رکورددار تعداد بازی برای استقلال، محمود فکری است که در ۱۳ سالی که برای آبی‌ها توپ زده، ۳۷۷ بار پیراهن این تیم را پوشیده و توانسته رکوردی دست نیافتنی برای خود ثبت کند. پس از فکری جواد زرینچه با ۳۳۱ بازی و امیرحسین صادقی با ۳۲۵ بازی قرار دارند.

بعد از این نفرات، پژمان منتظری با ۳۲۰ بازی، خسرو حیدری با ۳۰۵ بازی، آرش برهانی با ۲۹۸ بازی، صادق ورمزیار با ۲۸۰ بازی، مهدی رحمتی با ۲۶۶ بازی، فرهاد مجیدی با ۲۶۰ بازی و علیرضا منصوریان با ۲۴۴ بازی در رتبه‌های چهارهم تا دهم جای دارند.

باید دید روزبه چشمی می‌تواند با استمرار حضور خود در جمع استقلالی‌ها باتوجه به سن و سالی که دارد، می‌تواند وارد باشگاه سیصدتایی‌های استقلال بشود یا نه.

1997