جام لورکوزن در ایتالیا به آزمون رسید

جام لورکوزن در ایتالیا به آزمون رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون در یک روز چند خبر خوب شنید. خبر اول بازگشت او به تمرینات بعد از مصدومیتش بود و این بازگشت با یک جام قهرمانی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون از روزی که لژیونر شد هر چند ماه خبری در مورد حضور او در یکی از تیم‌های مطرح اروپایی به گوش می‌رسید. این خبر آنقدر تکرار شد که وقتی بحث حضورش در بایرن لورکوزن مطرح شد همه آن را در راستای اخبار قبلی می‌دانستند. 

در نهایت اما این اتفاق افتاد و سردار آزمون در اولین تیم مطرح اروپایی خود موفق شد که قهرمان بوندس‌لیگا شود! البته زمانی که آزمون به آلمان رفت این تیم شرایطی شبیه یک قهرمان نداشت. در زمان پیوستن ژابی آلونسو به بایرلوزکوزن این تیم در رده هفدهم جدول رده‌بندی برای فرار از سقوط می‌جنگید و آزمون یکی از خریدهایی بود که خیلی موفق نبود و در نهایت به صورت قرضی به رم رفت. با این حال او به عنوان بازیکن رم، توانست قهرمان بوندس‌لیگا شود.

 با اعلام مدیرورزشی بایرن لورکوزن با توجه به این که سردار آزمون به طور رسمی بازیکن لورکوزن است و نام او در ابتدای فصل در لیست این تیم بوده قهرمانی بوندس‌لیگا در کارنامه‌اش ثبت خواهد شد. به این ترتیب بازیکن ایرانی در افتخار آفرینی باشگاه آلمانی سهیم خواهد بود و در اولین انتقال به یکی از تیم‌های مهم اروپایی، توانست یک جام را هم به دست بیاورد.

4326