روزهای خوش قایدی و یاران در امارات؛ شوک رفتنِ فرهاد مثبت بود

روزهای خوش قایدی و یاران در امارات؛ شوک رفتنِ فرهاد مثبت بود

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج اتحادکلبا در هفته‌های اخیر تحسین برانگیز بوده است. 

به گزارش فوتبالی، اتحادکلبا با هدایت فرهاد مجیدی ادنوک لیگ را به مانند فصل گذشته آغاز کرد اما نتوانست آن‌طور که باید و شاید نتایج دل‌خواه خود را کسب کند و با وجود عملکرد قابل قبول در لیگ کاپ و جام ریاست جمهوری در مقابل رقبای لیگ برتری خود دست پایین‌تر را داشت تا همین موضوع منجر به جدایی مجیدی از این تیم شود!

با جدایی مجیدی، قاضی‌الشمری عراقی که هدایت تیم جوانان اتحادکلبا را برعهده داشت به عنوان جانشین وی انتخاب شد و این مربی تاکنون توانسته نتایج خوبی با این تیم اماراتی کسب کند و با شوک مثبتی که به بازیکنان داد، اتحاد کلبا را کاملا از بحران خارج کرد! 

اتحادکلبا از زمان قطع همکاری با فرهاد مجیدی در ۶ مسابقه خود در رقابت‌های مختلف به ۴ برد، یک تساوی و یک شکست رسیده است. روز گذشته اتحادکلبا به برتری یک بر صفر در برابر الوحده که احمد نوراللهی را در اختیار دارد رسید تا به وضعیت آشفته خود در جدول رده‌بندی سامان دهد و با رسیدن به امتیاز ۲۰ به رده نهم جدول صعود کند. 

با رفتن فرهاد مجیدی، جایگاه اصلی مهدی قایدی در ترکیب اتحادکلبا هم تغییر پیدا نکرد و این مهاجم ریزنقش در ۶ بازی اخیر تیمش به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده است و همچنان در بحث گلزنی و گلسازی موفق ظاهر شده است.

۹۰۹۸