هافبک مراکشی در پایان فصل از منچستریونایتد جدا می‌شود

هافبک مراکشی در پایان فصل از منچستریونایتد جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که سوفیان آمرابات، در پایان فصل و پس از پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش به فیورنتینا بازمی‌گردد و مدیران منچستریونایتد تمایلی به دائمی کرد قرارداد این هافبک مراکشی ندارند.

به گزارش فوتبالی، سوفیان آمرابات با درخشش در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی مراکش، موفق شد نگاه‌های زیادی را به خود خیره کند. او در جام جهانی به تیمش کمک کرد تا تبدیل به اولین تیم آفریقایی حاضر در نیمه نهایی جام جهانی شود.

ستاره خط هافبک تیم ملی مراکش در زمستان 2023 در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا قرار داشت، اما باشگاه فیورنتینا با جدایی بازیکن موثر خود موافقت نکرد؛ موضوعی که باعث ناراحتی و دلخوری آمرابات شد و این بازیکن از طریق فضای مجازی اعتراض خودش را اعلام کرد.

با این حال، او یک نیم‌فصل دیگر در فیورنتینا ماند و به همراه بنفش‌های شهر فلورانس تا دیدار پایانی لیگ کنفرانس اروپا هم پیش رفت اما در این مرحله مقابل وستهام یونایتد مغلوب شد تا چیزی بهتر از نایب قهرمانی به دست نیاورد.

سرانجام در تابستان 2023، با قراردادی قرضی به منچستریونایتد پیوست؛ اما شرایط باب میل او پیش نرفت و نتوانست کادر فنی و مدیران باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش متقاعد کند. این بازیکن جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ ندارد و تن هاگ معمولا به زوج کاسمیرو و کوبی ماینو برای خط هافبک تیمش اعتماد می‌کند.

به نقل از برخی رسانه‌ها، جدایی سوفیان آمرابات در پایان فصل از منچستریونایتد قطعی شده و این بازیکن به فیورنتینا برمی‌گردد.

1428