مدافع 24 ساله تورینو در تیررس افعی‌های میلان

مدافع 24 ساله تورینو در تیررس افعی‌های میلان

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود، الساندرو بونجورنو، مدافع میانی جوان تیم تورینو را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر در این فصل یکی از آماده‌ترین و سرحال‌ترین تیم‌های ایتالیا و اروپا بود. نراتزوری با هدایت سیمونه اینزاگی مقتدرانه بر صدر جدول رده‌بندی سری آ تکیه زده و اگر اتفاق خاصی نیافتد، باید آن‌ها را قهرمان این فصل لیگ ایتالیا بدانیم. افعی‌های شهر میلان پیش از این در این فصل موفق شده بودند فاتح سوپرکاپ ایتالیا شوند.

هرچند که اینتر موفق نشد در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کند، اما هواداران این تیم از عملکرد اینزاگی و شاگردانش راضی هستند. آن‌ها امیدوار هستند مدیران باشگاه با تقویت ترکیب تیم در تابستان امسال، تیمی بسازند که آماده رقابت در چند تورنمنت باشد.

یکی از نقاطی که مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند تقویت کنند و تغییر و تحول ایجاد کنند، خط دفاعی تیم است. پس از جدایی میلان اشکرینیار، فرانچسکو آچربی به ترکیب اصلی اینتر اضافه شد؛ بازیکنی که علی‌رغم سن‌وسالی که دارد، توانست در قلب خط دفاعی اینتر بدرخشد.

با این حال، احتمال دارد آچربی برای فصل آینده انتخاب اصلی اینزاگی در خط دفاعی نباشد و به همین خاطر مدیران باشگاه تصمیم دارند یک مدافع به لیست بازیکنان تیمشان اضافه کنند.

الساندرو بونجورنو، مدافع 24 ساله تورینو، یکی از اهداف اصلی اینتر برای تقویت خط دفاعی است. این مدافع ایتالیایی 30 میلیون یورو می‌ارزد. به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت، اینتر می‌خواهد برای کاهش قیمت درخواستی باشگاه تورینو، یک بازیکن را وارد معامله کند.

1428