عقب‌نشینی پاری سن ژرمن از خرید ستاره انگلیسی منچستریونایتد

عقب‌نشینی پاری سن ژرمن از خرید ستاره انگلیسی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن تصمیم داشت برای فصل آینده و پس از فروش کیلیان امباپه، مارکوس رشفورد را به‌عنوان جانشین به خدمت بگیرد اما حالا گفته می‌شود که مدیران باشگاه فرانسوی دیگر تمایلی به جذب ستاره انگلیسی ندارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نقل و انتقالات احتمالی این فصل فوتبال اروپا، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید است. فوق ستاره فرانسوی چند فصلی است که زمزمه انتقالش به جمع کهکشانی‌ها شنیده می‌شود و باید دید سرانجام در تابستان 2024 این معامله انجام می‌شود یا دوباره امباپه با یک تصمیم عجیب در لحظات آخر همه را غافل‌گیر می‎‌کند؟

به نظر می‌رسد که سرمربی پاری سن ژرمن، یعنی لوییز انریکه هم مخالفت جدی با جدایی امباپه ندارد و ترجیح می‌دهد تیمش به دور از حواشی به کارش ادامه دهد. او حتی در خیلی از بازی‌ها امباپه را در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی‌دهد تا نشان دهد بدون ستاره فرانسوی هم می‌تواند پیروز شود.

با این حال، مدیران پاری سن ژرمن با جدایی کیلیان امباپه کنار آمده‌اند و حالا در اندیشه جذب جانشینی مناسب برای او هستند. رافائل لیائو، خویچا کواراتسخلیا و حتی مارکوس رشفورد نام‌هایی بودند که گفته می‌شد در لیست اصلی مدیران پاری سن ژرمن قرار دارند.

اما حالا رسانه سان اسپورتس مدعی شده است که پاری سن ژرمن دیگر تمایل چندانی به خرید مارکوس رشفورد ندارد. این رسانه در ادامه اشاره کرده است که بعید است باشگاه فرانسوی در تابستان امسال تلاشی برای وینگر سرشناس منچستریونایتد کند.

رشفورد در این فصل نمایش‌های خوبی از خود ارائه نداد و همین موضوع باعث شد تا تحت فشار انتقادات قرار بگیرد.

1428