رقابت یوونتوس و میلان برای جذب هافبک 27 ساله مراکشی

رقابت یوونتوس و میلان برای جذب هافبک 27 ساله مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی- سوفیان آمرابات، هافبک مراکشی فیورنتینا که در حال حاضر در منچستریونایتد بازی می‌کند، مورد توجه دو باشگاه مطرح ایتالیایی، یعنی یوونتوس و میلان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سوفیان آمرابات یکی از خریدهای ناموفق منچستریونایتد در این فصل بود. هافبک مراکشی شیاطین سرخ در ابتدای فصل به صورت قرضی از فیورنتینا به جمع قرمزهای شهر منچستر پیوست؛ اما هرگز نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. به همین خاطر، پیش‌بینی می‌شود که قرارداد این بازیکن با باشگاه منچستریونایتد دائمی نشود و در پایان فصل به فیورنتینا بازگردد.

این هافبک 27 ساله نامش را از جام جهانی 2022 قطر بر سر زبان‌ها انداخت، جایی که توانست به همراه تیم ملی کشورش به مقام چهارمی دست پیدا کند و تبدیل به نخستین تیم آفریقایی تاریخ جام جهانی شود که راهی مرحله نیمه نهایی شده است. درخشش او باعث شد تا توجه بارسلونا و منچستریونایتد را به خود جلب کند. او در نهایت و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام راهی منچستریونایتد شد اما نتوانست تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای تیمش شود.

حالا گفته می‌شود که دو باشگاه ایتالیایی می‌خواهند در تابستان امسال آمرابات را به صورت دائمی و قطعی به خدمت بگیرند. مدیران یوونتوس می‌دانند که در نقل و انتقالات تابستانی احتمالا آدرین ربیو، ستاره فرانسوی خط میانی خود را از دست می‌دهد و آمرابات را به‌عنوان یک گزینه جانشین می‌بیند.

آث میلان هم با این‌که ستاره‌هایی مثل بناصر، یاسین عدلی و روبن لوفتوس چیک را در اختیار دارد اما باز هم در اندیشه تقویت کمربند خط هافبک است و تمایل دارد برای جذب سوفیان آمرابات وارد رقابت با یوونتوس شود.

1428