تراکتور - قربان بردیف؛ خیلی خیلی نزدیک!

تراکتور - قربان بردیف؛ خیلی خیلی نزدیک!

پایگاه خبری فوتبالی - قربان بردیف فقط یک امضا تا بازگشت دوباره به تراکتور فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز تراکتور دوباره درگیر چالش تکراری استخدام سرمربی در اواسط فصل شده بود که به نظر می‌رسد این بار مدیران این تیم خیلی سریع گزینه نهایی خود را پیدا کرده‌اند.

تی‌تی‌ها مسابقه این هفته خود مقابل نساجی را با کادر موقت پیش خواهند برد و پس از این مسابقه و برای بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی، به احتمال بسیار زیاد سرمربی جدید معرفی خواهد شد تا هدایت تراکتور در ادامه فصل را زیر نظر بگیرد.

اما سرمربی جایگزین خمز مردی است که پاکو جانشین وی شده بود و حالا با فاصله‌ای تقریباً یک سال و نیمه، قربان بردیف قرار است دوباره به تبریز بازگردد تا هدایت تراکتور را برعهده گیرد.

سرمربی روسی ابتدای فصل گذشته به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد ولی در تعطیلات نیم فصل باتوجه به پیشنهادی که از روسیه داشت، تصمیم به جدایی خودخواسته گرفت ولی روابط صمیمی او با مالک تراکتور، وی را دوباره به تبریز بازمی‌گرداند.

انتخابی که باتوجه به جو سنگین هواداری حال حاضر تراکتور، هوشمندانه به نظر می‌رسد چرا که بردیف باتوجه به سابقه خرید بازیکنان خارجی موثر و نظم و انضباط مثال‌زدنی کسی است که تی‌تی‌ها از وی ذهنیت مثبتی دارد.

در حال حاضر فقط سفر قربان بردیف به تبریز و امضای قرارداد وی با تراکتور باقی مانده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید این سرمربی را دوباره نفر اول کادرفنی تی‌تی‌ها بدانیم.

1997