بازیکن قرضی منچستریونایتد رویاهای تن‌هاگ و تیمش را بر باد داد؟

بازیکن قرضی منچستریونایتد رویاهای تن‌هاگ و تیمش را بر باد داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو مهاجم منچستریونایتد که قرضی به دورتموند رفته، رویاهای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تقریبا بر باد داد.

به گزارش فوتبالی، سانچو که قرضی از منچستریونایتد به دورتموند رفته، به تیم آلمانی کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.  دورتموند در مجموع دو بازی با نتیجه پنج بر چهار بر اتلتیکو غلبه کرد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله باید به مصاف پی اس جی برود. 

پیروزی دورتموند، خبر ناخوشایندی برای منچستریونایتد است چرا که به احتمال فراوان، لیگ آلمان در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا صاحب پنج سهمیه خواهد شد چرا که در رنکینگ یوفا از ایتالیا و انگلیس سبقت گرفته است.

یونایتد امیدوار بود که لیگ انگلیس در فصل آینده پنج سهمیه داشته باشد تا آنها در صورت پنجم شدن در لیگ انگلیس بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند اما دورتموند عملا رویاهای انها را بر باد داد و حالا شیاطین سرخ باید تلاش کنند تا در جمع چهار تیم قرار بگیرند، مسئله ای که به شدت دشوار به نظر می رسد.

برخی رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که  سانچو از بازگشت به یونایتد در پایان فصل با اتمام قرارداد قرضی خود، استقبال می کند اما به شرطی که تن هاگ در این تیم نباشد.  در واقع اگر تن هاگ فصل آینده سرمربی شیاطین سرخ نباشد، سانچو آماده است تا دوباره در اولدترافورد بازی کند.

4125