دلیل منتفی شدن انتقال ستاره سابق منچستریونایتد به عربستان

دلیل منتفی شدن انتقال ستاره سابق منچستریونایتد به عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی سابق منچستریونایتد از لیست خرید باشگاه های عربستانی خارج شده و هیچ باشگاهی در حال حاضر به دنبال خرید او نیست. 

به گزارش فوتبالی، دخیا در تابستان گذشته از یونایتد جدا شد و پس از حدود یک سال هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. این بازیکن، بازنشستگی خود را اعلام نکرده اما با هیچ تیمی هم توافق نکرده است.

نشریه انگلیسی تلگراف گزارش داده است که باشگاه های عربستانی قید خرید دخیا را زده اند. در حقیقت عربستانی ها مشکلی با دستمزد درخواستی این بازیکن که به اندازه هفته ای 375 هزار پوند یا معادل 1.7 میلیون ریال سعودی است، ندارند. 

این روزنامه معروف انگلیسی گزارش داده است که دخیا برای باشگاه های عربستانی یک اولویت به شمار نمی رود و باشگاه های عربستانی در حال حاضر به دنبال خرید در خط حمله هستند و به همین خاطر، جذب دروازه بان اسپانیایی منتفی شده است. 

در حقیقت باشگاه های عربستانی بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف خرید مهاجمان خواهند کرد و به طور مثال محمد صلاح به یکی از گزینه های اصلی انها تبدیل شده است. اگر باشگاه های عربستانی پس از خرید مهاجمانشان همچنان بودجه ای در اختیار داشته باشند، به خرید دخیا فکر خواهند کرد. 

4125