آخرین رویای امباپه در پاری سن ژرمن

آخرین رویای امباپه در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه، ادعا کرده است که کسب لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن پیش از ترک این باشگاه، رویای اوست.

به گزارش فوتبال، مقصد نهایی امباپه در تابستان پیش رو، هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما تیمی جز رئال مادرید که در دوران کودکی بت او بوده است، نمی‌تواند گزینه ای محتمل برای این ستاره فرانسوی باشد.

پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد تا با کسب پیروزی 1-4 مقابل بارسلونا، شکستش در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند و با رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، به کسب این جام برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود، نزدیک تر شود.

امباپه در مصاحبه پس از بازی درباره شانس قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها گفت:" من کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای پاریس را دارم. من از روز اول، به خاطر حضور در پی اس جی مفتخر بودم. افتخار بازی کردن برای ای نباشگاه که نماینده پایتخت کشورم است، برای من که در آنجا بزرگ شده ام، احساس خاصی است. تجربه چنین شبی به عنوان یک پاریسی، فوق العاده است. یک قدم دیگر تا رسیدن به فینال در ومبلی فاصله داریم در نتیجه باید آرامش خود را حفظ کنیم."

2102