وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی ایران دیدار کرد

وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی ایران دیدار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی چهره به چهره دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی ایران چهره به چهره دیدار کرد. مهلا عابدی و مجید رحیمیان بازیکنان تیم‌های ملی نیز در این جلسه حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در جریان دیدار بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: ستاد روایت پیشرفت در حوزه‌های مختلف فعال شده و ما نیز در وزارت ورزش و جوانان احساس کردیم که کاپیتان‌ها می‌توانند تاثیرگذاری زیادی داشته باشند و هرچه قدر روایت‌گری از زبان ورزشکاران و قهرمانان باشد قطعا اثر بیشتری خواهد داشت.

مجید رحیمیان، عضو تیم ملی بسکتبال پس از دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت: جلسه صمیمیانه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و مشکلات ورزشکاران مطرح شد. کاپیتان‌ها سفیر فرهنگی و اجتماعی کشور هستند و باید نسبت به برخی امور آگاه باشند و دوره اخلاق حرفه‌ای کاپیتان‌ها به همین دلیل برگزار شده است.

2636