پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک تولد دخترش

پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک تولد دخترش

پایگاه خبری فوتبالی - امروز تولد دو سالگی دختر کریستیانو رونالدو یعنی بلا است و فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تولد دختر خود را تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در حال حاضر پنج فرزند شامل سه دختر و دو پسر دارد. این دختر کریستیانو رونالدو کوچک ترین بچه او است. این دختر همان دختری است که قرار بود یک پسر هم همراه با او به دنیا بیاید اما آن پسر هنگام متولد شدن از دنیا رفت و فقط این دختر به دنیا آمد. در حقیقت بلا یک برادر دو قلو داشت که موقع تولد از دنیا رفت.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تولد دختر خود را تبریک گفت و نوشت:" تبریک می گویم عشق من. ما تو را دوست داریم."

باید دید که کریستیانو رونالدو باز هم تعداد فرزندان خود را افزایش می دهد یا خیر. او قبلا گفته بود که دوست دارد هفت فرزند داشته باشد. ستاره پرتغالی در حال حاضر پنج فرزند دارد. ستاره پرتغالی همواره به خانواده خود اهمیت می دهد. او بار ها گفته است که اولویتش در زندگی خانواده اش است و این قضیه را مهم تر از قهرمانی ها، گلزنی ها و افتخارات ورزشی می داند.

1470