کنایه زنوزی به خمز: حق داشت که سردرگم بود!

کنایه زنوزی به خمز: حق داشت که سردرگم بود!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا زنوزی یکی از اساسی‌ترین مشکلات تیمش را پیدا نکردن ترکیب اصلی برای تراکتور عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی‌ترین انتقادات به پاکو خمز مربوط به ترکیب ابتدایی این سرمربی بود؛ به طوری که خمز حتی به ترکیب برنده خود هم دست می‌زد و گاهاً تصمیمات عجیب و غریبی هم می‌گرفت. از بازی دادن به مهدی شیری در پست وینگر گرفته تا تصمیم به استفاده یکباره از سعید کریم‌آذر جوان و نیمکت‌نشین در پست وینگر در حالی که این بازیکن از ابتدای فصل به عنوان دفاع چپ بازی کرده است.

اما صحبت‌های امروز مالک تراکتور در جمع اعضای این تیم که با ادبیاتی امیدوارانه بوده و زنوزی وعده بستن تیمی قوی‌تر برای فصل بعد را برای چندمین بار داد، یک نکته جالب دارد و آن هم اینکه زنوزی هم در زمره منتقدینی است که معتقدند یکی از مشکلات تراکتور در فصل جاری، پیدا نکردن ترکیب اصلی برای این تیم بوده است.

البته زنوزی این انتقاد خود را بسیار نرم مطرح کرد و حتی به پاکو خمز بابت اینکه در انتخاب ترکیب اصلی سردرگم باشد حق داد چرا که از نظر زنوزی این سرمربی در انتخاب دو بازیکن همسطح در یک پست درگیر بود و نمی‌توان به وی ایراد گرفت اما این موضوع از مشکلات اساسی امسال است و در نتیجه سه دیدار اخیر هم تاثیرگذار بوده است.

مالک تراکتور در این رابطه چنین عنوان داشت: «فقط کار خودمان را انجام داده و به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت ندهیم. بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هر مربی و کارشناس می‌گوید تراکتور دو تیم همسطح دارد. گاهاً به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمز ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی هم ایراد گرفت؛ چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.»

1997