شمسایی: بازی مقابل افغانستان به فراموشی سپرده می‌شود

شمسایی: بازی مقابل افغانستان به فراموشی سپرده می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول در هر تورنمنت رسمی سخت است.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود؛ همیشه اولین بازی برای هر تیمی سخت است. طبق برنامه قرار بود روز ۲۶ فروردین از ایران پرواز داشته باشیم که به تایلند برسیم و در ۳ روز باقی مانده به بازی اول با افعانستان، زودتر آماده شده و به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات صورت گرفته و لغو هواپیمای امارات ما یک روز دیرتر به بانکوک رسیدیم. فقط توانستیم ۴۵ دقیقه تو زمین اصلی تمرین کنیم و سایر تیم‌ها خیلی زودتر خودشان را به بانکوک محل برگزاری مسابقات رسانده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول سخت است و هدف کادر فنی در این بازی این بود که به همه بازیکنان فرصت بازی دهد تا با شرایط زمین، جوی و‌.. آشنا شوند. همیشه شرایط بازی اول نسبت به بازی‌های دیگر شرایط خاص خودش را دارد و این برای ما مهم بود پیروز شویم و خدا را شکر پیروز شدیم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشی می‌گویم.

وی گفت: فرصت‌های زیادی در این بازی از دست دادیم و در دقایقی عملکرد خوبی نداشتیم، باید نقاط ضعف خودمان را برطرف و نقاط مثبت را ارتقا دهیم.

شمسایی در پایان گفت: این بازی به فراموشی سپرده می شود. امشب به همراه کادر فنی شامل سفال منش، قهرمانی، داداش‌زاده و مشیری می‌رویم بازی کویت بحرین را از نزدیک ببینیم و این دو تیم به خوبی آنالیز کنیم تا برای بازی بعدی مقابل بحرین آماده شویم.

7474