اشتباه بامزه اوسمار؛ این برزیل آن برزیل نیست!

اشتباه بامزه اوسمار؛ این برزیل آن برزیل نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از پیروزی بر صنعت نفت یک استوری جالب منتشر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس موفق شد در آبادان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و صنعت نفت را 3 بر صفر شکست بدهد.

این پیروزی برای اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بسیار مهم بود. چرا که چند روز پیش از این بازی رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از او خواسته بود برنامه‌هایش را برای فصل آینده ارائه بدهد. اوسمار هم با شکست دادن صنعت نفت نشان داد تصمیم باشگاه برای برنامه خواستن از او اشتباه نبوده است.

بعد از پایان بازی سرمربی برزیلی پرسپولیس در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد و در آن استوری با انتشار تصاویری از هواداران پرسپولیس که پرچم برزیل را در دست داشتند از آنها برای حمایت از پرسپولیس در این بازی خارج از خانه تشکر کرد.

اما به نظر می‌رسد اوسمار مرتکب یک اشتباه بامزه و جالب شده است. در تصویری که اوسمار منتشر کرده است تعدادی از هواداران دیده می‌شوند که یک پرچم برزیل در دست دارند.

تقریبا واضح است این افراد طرفداران صنعت نفت هستند که به تبعیت از شعار معروف «آبادان برزیلته» پرچم برزیل را در شهر خودشان در دست گرفته‌اند و قصد حمایت از صنعت نفت را دارند. 

در این تصویر هیچ نشانه‌ای از این که افراد حاضر در عکس طرفدار پرسپولیس هستند وجود ندارد. اما اوسمار با خودش فکر کرده که این عده طرفدار پرسپولیس هستند و به خاطر ملیت سرمربی این تیم با پرچم برزیل به ورزشگاه تختی آبادان رفته‌‌اند! برای همین هم تصویر آنها را به عنوان تصویر هواداران پرسپولیس و برای تشکر از آنها منتشر کرده است!

اوسمار در این تصویر خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته است: «تشکر برای حمایت از شما؛ ارتش سرخ؛ آبادان» خیلی واضح است که اوسمار به دلیل آشنا نبودن با آبادان و فضای فوتبال در این شهر مرتکب این اشتباه بامزه شده است!

1359