آبهای آرام انتخابی المپیک| آقامیرزایی برنز گرفت، کانوی ۲ نفره پنجم شد

آبهای آرام انتخابی المپیک| آقامیرزایی برنز گرفت، کانوی ۲ نفره پنجم شد

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت.

به گزارش فوتبالی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در توکیو ژاپن دنبال می شود. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. 

در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند،چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. 

در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره یانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. 

در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند. نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می شود.

۹۹۸۹