شانس منچستریونایتد برای جذب ستاره کریستال پالاس کاهش یافت

شانس منچستریونایتد برای جذب ستاره کریستال پالاس کاهش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اولیسه، ستاره این فصل کریستال پالاس که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود، ممکن است به علت حضور نداشتن این تیم در لیگ قهرمانان، راهی تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد برای نقل و انتقالات تابستانی امسال، قصد دارند یک خانه‌تکانی اساسی در ترکیب تیمشان به وجود بیاورند. آن‌ها چند بازیکن از جمله جیدون سانچو، میسن گرینوود، کاسمیرو و آنتونی را در لیست فروش قرار دادند و می‌خواهند با درآمد ناشی از فروش این بازیکنان، چند خرید مهم انجام دهند.

این در حالی است که تکلیف سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ مشخص نشده و هنوز ادامه همکاری با اریک تن هاگ یا جدایی‌اش قطعی نشده است. برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که مدیران باشگاه به دنبال گزینه‌‎هایی بودند اما به خدمت گرفتن آن‌ها را غیرممکن دیدند و به همین خاطر فعلا تصمیم دارند به همکاری با سرمربی هلندی ادامه دهند.

یک مانع بزرگ دیگر بر سر راه منچستریونایتد برای جذب بازیکنان جدید وجود دارد، آن هم عدم حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است. بازیکنان جوان و باکیفیت ترجیح می‌دهند راهی باشگاهی شوند که شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

یکی از این بازیکنان، مایکل اولیسه است که مدت‌هاست نامش در گزینه‌های خرید منچستریونایتد دیده می‌شود. پیش از این روزنامه گاردین خبر داده بود که این بازیکن در لیست خرید منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی حضور دارد.

به گزارش رسانه انگلیسی د اتلتیک، منچستریونایتد شانس بالایی برای جذب اولیسه نخواهد داشت، چون این بازیکن در صورتی که از کریستال پالاس جدا شود، به باشگاهی می‌پیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

1428