مدافع اسبق بارسلونا در لیست خرید تابستانی اتلتیکو مادرید

مدافع اسبق بارسلونا در لیست خرید تابستانی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- جان کلیر تودیبو، مدافع فرانسوی باشگاه نیس که سابقه بازی در بارسلونا را هم در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به‌ این‌که احتمال جدایی ماریو هرموسو از اتلتیکو مادرید در پایان فصل وجود دارد، مدیران این باشگاه در اندیشه جذب یک یا چند مدافع برای سامان دادن به اوضاع خط دفاعی خود هستند. یکی از اهداف اصلی روخی بلانکو، جان کلیر تودیبو، مدافع 25 ساله فرانسوی باشگاه نیس فرانسه است که سابقه بازی در لالیگا و بارسلونا را هم در کارنامه دارد.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، اتلتیکو مادرید قصد جدی برای خرید این بازیکن دارد. در صورتی که این معامله انجام شود، 20 درصد از انتقال به بارسلونا می‌رسد. مدیران باشگاه کاتالونیایی ممکن است در ازای کاهش قیمت ژائو فلیکس، از این مبلغ چشم‌پوشی کنند.

هرچند که باید گفت کار اتلتیکو برای جذب تودیبو چندان راحت و ساده نیست، چرا که چند باشگاه مطرح انگلیسی، از جمله منچستریونایتد هم به دنبال این مدافع فرانسوی هستند. در صورتی که تیم‌های انگلیسی یا باشگاهی متمول مثل پاری سن ژرمن وارد رقابت شوند، اتلتیکو مادرید نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند و احتمالا باید قید خرید این بازیکن را هم بزند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی پیش از این مدعی شده بود که تودیبو به احتمال خیلی زیاد در تابستان امسال از نیس جدا می‎شود و به تیم دیگری می‌پیوندد. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد حاضر است تا 40 میلیون پوند برای خرید این بازیکن هزینه کند، اتفاقی که کار را برای اتلتیکو مادرید دشوارتر می‌کند.

1428