ستاره 24 ساله فنرباغچه در تیررسی آرسنال

ستاره 24 ساله فنرباغچه در تیررسی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- فردی کادیوغلو، ستاره ترک‌تبار باشگاه فنرباغچه مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فردی کادیوغلو، مدافع کناری ترک‌تبار باشگاه فنرباغچه که پیش از این مورد توجه باشگاه‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ قرار گرفته بود، حالا توجه آرسنال را هم به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد توپچی‌ها نیز قصد داشته باشند برای خرید این بازیکن وارد رقابت شوند.

کادی اوغلو در 181 بازی برای فنرباغچه به میدان رفته و توانسته 36 گل به ثمر برساند. این ملی‌پوش ترکیه‌ای علاوه بر این‌که یک مدافع چپ هجومی است، می‌تواند در پست دفاع راست یا وینگر راست نیز بازی کند. کادی اوغلو از سال 2018 برای فنرباغچه بازی می‌کند.
 
در طول فصل جاری، کادی اوغلوآمار خیلی خوبی از خود به جای گذاشت. او نقش مهمی در فصل موفق فنرباغچه داشته است.

او همچنین یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ترکیه برای یورو 2024 به شمار می‌رود و می‌تواند با درخشش در جام ملت‌های اروپا، نگاه باشگاه‌های بیشتری را به خود خیره کند.

به نقل از یاگیز سابونچوغلو، خبرنگار ترک‌تبار، آرسنال به دقت شرایط کادیوغلو را زیر نظر دارد و می‌خواهد در تابستان امسال برای خرید این مدافع 24 ساله اقدام کند.

این خبرنگار اهل ترکیه در ادامه گزارش خود اضافه کرد که باشگاه آرسنال چند نماینده را برای تماشای بازی شب گذشته کادیوغلو مقابل المپیاکوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به ورزشگاه خانگی فنرباغچه فرستاد تا این مدافع چپ 24 ساله را زیر نظر بگیرند.

کادیوغلو در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و احتمالا نظر نماینده‌های آرسنال نیز درباره توانایی‌های او مثبت باشد. 

1428