عکس؛ خوشحالی بامزه‌ای که آردا گولر با رودیگر انجام داد

عکس؛ خوشحالی بامزه‌ای که آردا گولر با رودیگر انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، منچسترسیتی را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. با توجه به تساوی سه بر سه دو تیم در بازی رفت، در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد. بازیکنی که پنالتی آخر و پنالتی پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی مادریدی ها بود.

پس از این گل، بازیکنان رئال مادرید بر سر رودیگر ریختند و با او خوشحالی کردند. یکی از خوشحالی های جالبی که با آنتونیو رودیگر انجام شد، مربوط به آردا گولر بود. آردا گولر استعداد نوزده ساله و ترکیه ای رئال مادرید، آنتونیو رودیگر را در آغوش کشید و او را از روی زمین بلند کرد! در حقیقت آنتونیو رودیگر سنگین وزن تر از آردا گولر است اما گولر این خوشحالی را با او انجام داد.

قبل تر هم آنتونیو رودیگر وقتی که گولر اولین گل خود را در رئال مادرید زده بود، خوشحالی جالبی را با او انجام داده بود و اکنون گولر آن خوشحالی را جبران کرده است!

1470