گزارش ویژه/ آغاز جنجال دوباره؛ بیانیه غیررسمی سپاهان علیه دانیال با اسم رمز امید نورافکن!

گزارش ویژه/ آغاز جنجال دوباره؛ بیانیه غیررسمی سپاهان علیه دانیال با اسم رمز امید نورافکن!

پایگاه خبری فوتبالی- باز هم بازی سپاهان و پرسپولیس نزدیک است و جنجال‌ها و دعواهای دو تیم از چندین روز قبل از بازی شروع شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و سپاهان حتی اگر با هم بازی نداشته باشند، این قابلیت را دارند که با هم دیگر درگیر باشند. حتی اگر یکی از دو تیم هم اصلا در کورس قهرمانی نباشد و رقابتی در جدول هم نداشته باشند باز هم می‌توانند درگیر باشند. 

بعد از پایان بازی بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با برد پرگل قرمزپوشان همراه بود، درگیری جدیدی میان پرسپولیس و سپاهان شروع شده است. دلیل آن؟ شادی منشوری و باورنکردنی دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس آن هم با انگشت وسط، به سمت هواداران آبادانی که باعث ناراحتی باشگاه اصفهانی‌ شده است!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای در این مورد در استوری خود با یادآوری ماجرای محرومیت امیدنورافکن که حرکت مشابهی انجام داده بود و دو جلسه محروم شده بود نوشت:" در مورد مشابهی که چند ماه پیش یکی از بازیکنان سپاهان حرکت غیراخلاقی انجام داده بود برخی رسانه‌ها تصاویر آن را منتشر کردند. از آن‌ها که گلایه می‌کردم از اقدام خود دفاع می‌کردند و می‌گفتند باید از کار خود شرمنده شود و جریمه.... اما حالا در مورد حرکتی مشابه از بازیکنی دیگر که به صورت اتفاقی رنگ پیراهنی متفاوت دارد همان رسانه‌ها سکوت کرده‌اند، چرا؟ چون معتقدند انتشار تصویر، خودش باعث ترویج آن حرکت زشت است! جالب نیست؟!"

سپاهان 12 اردیبهشت  با پرسپولیس بازی دارد. این بازی تاثیری در سرنوشت اصفهانی‌ها در جدول نخواهد داشت اما باخت در این دربی غیرهمشهری‌ها اصلا چیزی نیست که سپاهانی‌ها بخواهند. به همین دلیل است که آنها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا شاید بتوانند دانیال اسماعیلی‌فر را به دلیل شادی گلش از بازی با خود محروم کنند. اسماعیلی‌فر که در این بازی بعد از مدت‌ها گل زد برای بازی با تیم سابقش حسابی سرحال است و این موضوع می‌تواند باعث نگرانی سپاهان شود. 

4326