رقم جالب قرارداد ذخیره مطمئن بیرانوند

رقم جالب قرارداد ذخیره مطمئن بیرانوند

پایگاه خبری فوتبالی- دانستن رقم قرارداد دروازه‌بان اصلی این روزهای پرسپولیس، می‌تواند نکته جالبی برای هواداران این تیم باشد.  

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی صنعت نفت را در آبادان شکست داد که در چهارمین بازی متوالی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد آن هم در شرایطی که در3 بازی از این 4 بازی، از دروازه‌بان دوم خود یعنی امیررضا رفیعی استفاده کرده است. رفیعی با کلین‌شیت در بازی دیشب، تبدیل به اولین دروازه بان تاریخ لیگ برتر شد که در چهار بازی ابتدایی خود موفق به کلین‌شیت می شود.

نکته جالب درباره این دروازه‌بان، مبلغ قرارداد او با پرسپولیس است. محسن خلیل مدیر آکادمی پرسپولیس، در گفت و گویی که با یکی از رسانه‌ها داشته، درباره این موضوع گفته است:" ما دو سال قبل این دروازه‌بان را که به عنوان دروازه‌بان چهارم تیم نساجی کار می‌کرد به خدمت گرفتیم و قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی با او بستیم. در ادامه مثل روند کاری قبل که داشتیم پیش رفتیم و رفیعی هم مثل برخی بازیکنان امید که گاهی در تمرین تیم بزرگسالان حاضر می‌شدند، حضور داشت و کسب تجربه کرد و حالا به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه تیم بازی می‌کند.. او در خیلی از بازی‌های تیم امید پرسپولیس حضور نداشت و بیشتر با تیم بزرگسالان کار می‌کرد. "

خلیلی در ادامه مصاحبه‌اش با ایسنا به نکته جالب دیگری اشاره کرده است. اینکه پرسپولیس در ابتدای فصل قصد جذب گلری را داشت که فقط ۱۰ میلیارد تومان هزینه صدور رضایت‌نامه او بود اما این اتفاق رخ نداد و اعتماد اجباری قرمزها به دروازه‌بان جوانشان، تا امروز که نتیجه مثبتی داشته است.

7899