لحظه‌ای که پنالتی‌زن های رئال مادرید مقابل منچسترسیتی مشخص شدند

لحظه‌ای که پنالتی‌زن های رئال مادرید مقابل منچسترسیتی مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی را در ضربات پنالتی شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد و در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالتی ها رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر سه منچستر سیتی را شکست بدهد اما چه کسی پنالتی‌زن های رئال مادرید را مقابل منچستر سیتی تعیین کرده بود؟

به نقل از رلوو، داویده آنچلوتی کسی بود که تعیین کرد کدام بازیکن های رئال مادرید مقابل منچستر سیتی پنالتی بزنند. داویده آنچلوتی فرزند کارلو آنچاوتی و دستیار او در رئال مادرید است.

در لحظه ای که داویده آنچلوتی پنالتی‌زن های تیم را مشخص می کرد، پنالتی پنجم را در ابتدا به فدریکو والورده داد اما این بازیکن اروگوئه ای اعلام کرد که برای پنالتی زدن بیش از اندازه خسته است و توانایی انجام این کار را ندارد. همین قضیه موجب شد تا داویده آنچلوتی پنالتی پنجم را به آنتونیو رودیگر بدهد و مدافع آلمانی رئال مادرید پنالتی پنجم را که به پنالتی پیروزی بخش رئال مادرید بود، به گل تبدیل کرد.

1470