بارسلونا قید نگه داشتن بازیکن پرتغالی را می‌زند؟

بارسلونا قید نگه داشتن بازیکن پرتغالی را می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا برای نگه داشتن ژائو کانسلو، مدافع راست پرتغالی خود دچار تردید هایی شده است.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو در این فصل به طور قرضی از منچسترسیتی به بارسلونا آمده است و در جمع آبی و اناری پوشان در حال بازی کردن است. تا چند وقت پیش صحبت بر سر این بود که کانسلو در بارسلونا نگه داشته شود و آبی و اناری ها با باشگاه منچستر سیتی مذاکره کنند تا قرارداد ژائو کانسلو دائمی شود. اما حالا شک و تردید هایی در بارسلونا درباره نگه داشتن ژائو کانسلو وجود دارد.

بر اساس برخی از گزارش هایی که منتشر شده است، نزدیکان خوان لاپورتا به او گفته اند که برای نگه داشتن کانسلو تجدید نظر کند و درباره این قضیه بیشتر فکر کند. این حرف و حدیث ها پس از باخت چهار بر یک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن آغاز شده است. در حقیقت برخی ها معتقدند که کانسلو در بازی مقابل پی اس جی عملکرد خوبی نداشته است و به عنوان یک مدافع کناری نتوانسته است مهاجم ها و وینگر های پی اس جی را مهار کند و نگه داشتن او برای بارسلونا به صرفه نخواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر دو بازیکن قرضی پرتغالی در ترکیب خود دارد که یکی از آن ها ژائو کانسلو از منچسترسیتی و دیگری ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید است.

1471