اولین برد ساکت برابر تراکتور؛ شهر خسته زنده شد

اولین برد ساکت برابر تراکتور؛ شهر خسته زنده شد

پایگاه خبری فوتبالی - ساکت الهامی اولین پیروزی خود برابر تراکتور را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در ادامه ناکامی‌های خود در سال جدید این‌بار مغلوب نساجی شد تا این تیم ته جدولی را هم پس از ذوب‌آهن از بحران خارج کند. بردی که اولین پیروزی ساکت الهامی برابر تیم سابق خود یعنی تراکتور بود.

الهامی پیش از بازی امروز چهار مرتبه با تیم‌هایی نظیر هوادار، مس رفسنجان و خود نساجی مقابل تی‌تی‌ها قرار گرفته بود که حاصل کار وی کسب دو تساوی و تحمل دو شکست بود که این‌بار توپ به نفع شاگردان این سرمربی چرخید تا اولین برد ساکت برابر تیم سابقش به ارمغان بیاید.

اما این برد بسیار شیرین در قائمشهر به نوعی امیدهای شهر خسته برای بقا در لیگ برتر را زنده می‌کند. نساجی که پیش از این مسابقه در قعر جدول حضور داشت، با کسب پیروزی پس از مدت‌ها شمار امتیازاتش را به ۱۹ رساند تا با استقلال خوزستان یک امتیاز فاصله داشته باشد و به نوعی امیدهای خود برای حفظ سهمیه لیگ برتری‌اش را احیا کند.

تراکتوری‌ها پیش از این بازی اولین برد محمد ربیعی و ذوب‌آهن را در نیم فصل دوم به این تیم هدیه داده بودند و حالا هم با تقدیم اولین پیروزی سال جدید به قائمشهری‌ها، به نوعی این تیم را هم از بحران خارج کردند تا نخستین سه امتیاز ساکت برابر تیم سابقش برای این سرمربی خاطره‌ای بسیار شیرین باشد.

1997