هفت تیم انگلیسی که از رقابت‌های اروپایی حذف شدند؛ تنها یک تیم باقی مانده است

هفت تیم انگلیسی که از رقابت‌های اروپایی حذف شدند؛ تنها یک تیم باقی مانده است

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های لیگ برتر انگلیس در این فصل از رقابت های اروپایی عملکرد جالبی نداشته اند و تمامی آن ها به جز یک تیم تا پیش از فرارسیدن مرحله نیمه نهایی حذف شده اند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و آرسنال از دور رقابت ها کنار رفتند. در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام یونایتد حذف شدند. تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل هم قبل تر از رقابت های اروپایی کنار رفته بودند.

تنها تیمی که از لیگ برتر انگلیس هنوز هم در رقابت های اروپایی حضور دارد و برای قهرمانی شانس هایی دارد، استون ویلا است. شاگردان اونای امری به مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسیده اند. آن ها با درخشش امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی موفق شدند لیل را در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار بزنند.

در شبکه های اجتماعی عملکرد ضعیف تیم های انگلیسی در این فصل از رقابت های اروپایی سوژه شده است و برخی ها معتقدند که تیم های انگلیسی صرفا توسط رسانه ها بزرگ شده اند و در تقابل با سایر تیم های اروپایی شانس زیادی برای برنده شدن ندارند. البته ناگفته نماند که در فصل گذشته منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

1471