تغییر سیستمی که جواب نداد؛ نصرتی به همه بازی داد و نتیجه نگرفت!

تغییر سیستمی که جواب نداد؛ نصرتی به همه بازی داد و نتیجه نگرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نصرتی تقریباً به همه بازیکنان نامدار هم‌پستی در تراکتور بازی داد و باز هم نتیجه به نفع تی‌تی‌ها نبود.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز، این دستیار ایرانی سرمربی اسپانیایی یعنی محمد نصرتی بود که هدایت تراکتور را به عنوان مربی موقت در بازی با نساجی بر عهده داشت و ترکیب تی‌تی‌ها را چید اما باز هم نتیجه وفق مراد پرشورها نبود و تراکتور با باخت از زمین قائمشهر خارج شد.

مدافع سابق تیم ملی در ترکیب ابتدایی خود به طور همزمان از مهدی شیری و سیامک نعمتی استفاده کرد؛ کاری که خمز این اواخر کمتر انجام می‌داد و معمولاً یکی از این دو پرسپولیسی سابق را به عنوان مدافع راست بازی می‌داد ولی نصرتی ترجیح داده بود از شیری در پست دفاع کناری و از نعمتی در پست‌ هجومی‌تر استفاده کند.

اما شاید مهم‌ترین تصمیم نصرتی استفاده همزمان از دو مهاجم نوک بود. مربی تی‌تی‌ها در این بازی به طور همزمان از مهدی عبدی و رحمان جعفری در پست مهاجم هدف استفاده کرد تا تراکتور پس از مدت‌ها با دو مهاجم مرکزی بازی کند.

این مربی در ادامه مهدی هاشم‌نژاد، ارسلان مطهری و حتی گوستاوو واگنین را هم وارد بازی کرد تا تقریباً از تمامی داشته‌های هجومی خود استفاده کند؛ کاری که پاکو خمز به ندرت آن را انجام می‌داد ولی این تغییرات هم به نفع تی‌تی‌ها نبود و تراکتور حتی موفق به باز کردن دروازه نساجی هم نشد تا تجربه سرمربیگری نصرتی در تراکتور چندان شیرین نباشد.

1997