پیام کاپیتان آرسنال به هواداران پس از حذف از لیگ قهرمانان

پیام کاپیتان آرسنال به هواداران پس از حذف از لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان نروژی آرسنال از هم تیمی هایش خواست که در مقطع پایانی فصل نهایت تلاششان را بکنند تا شاید قهرمان لیگ برتر شوند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و آرسنال در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم رفتند که در نهایت، باواریایی ها با حساب یک بر صفر به پیروزی رسیدند و در مجموع با نتیجه سه بر دو، توپچی ها را حذف کردند. این دومین شکست متوالی آرسنال در یک هفته بود، چون آن ها در خانه نیز به استون ویلا باختند و حالا با منچسترسیتی فاصله 2 امتیازی دارند. 

به نقل از سایت گل، کاپیتان آرسنال با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: "شکست سختی بود و هضم کردن آن کار مشکلی است، اما هنوز یک چیز زیبا داریم که برایش بجنگیم. بیایید هم دیگر را بالا بکشیم و دوباره رو به جلو حرکت کنیم. برای تمامی پیام ها و حمایت هایتان از شما تشکر می کنم."

آرسنال در دیدار بعدی خود در لیگ برتر انگلیس، مهمان ولورهمپتون خواهد بود. میکل آرتتا نیز بعد از شکست مقابل بایرن اذعان کرد که آن ها باید روی لیگ برتر انگلیس و قهرمانی تمرکز کنند. هنوز شش بازی باقی مانده.

4416