پرش 3 امتیازی مرادمند؛ گلی که قیمتی شد

پرش 3 امتیازی مرادمند؛ گلی که قیمتی شد

پایگاه خبری فوتبالی- گل مرادمند به شمس آذر قطعا یکی از مهم‌ترین گل‌های این فصل بوده است.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش استقلال موفق شد در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین را با نتیجه 3 بر دو شکست بدهد. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پیروزی در آن باعث شد استقلال دوباره به صدر جدول برگردد.

استقلال با دو گل مهرداد محمدی و تک گل محمد حسین مرادمند از حریف پیش افتاده بود اما در اواخر بازی دو گل دریافت کرد و به نظر می‌رسید پیروزی مقتدرانه‌اش کاملا به خطر افتاده است. اما در نهایت بازی با همان نتیجه 3 بر دو تمام شد. 

به این ترتیب گل سوم استقلال که مرادمند آن را زد ارزش و اهمیت مضاعفی پیدا کرد. اگر مرادمند آن گل را نمی‌زد بازی با دو گلی که شمس آذر زد احتمال داشت بازی با تساوی تمام شود و این به معنای از دست رفتن صدرنشینی استقلال بود.

این اتفاق سال گذشته برای سپاهان رخ داد و برای این تیم به قیمت از دست قهرمانی تمام شد. آنها قبل از هفته بیست و هفتم در جدول رده‌بندی صدرنشین بودند اما در هفته بیست و هفتم با تساوی مقابل ملوان متوقف شد و پرسپولیس همان هفته با پیروزی در دربی مقابل استقلال به صدر رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی مسابقات بعدی را هم با برد تمام کردند و سپاهان دیگر نتوانست به صدر برگردد. حالا اما استقلال به لطف گلی که مرادمند زد اجازه نداد بازی با تساوی تمام شود.

از طرفی این گل از نظر اهمیت شباهت زیادی به یکی از گل‌های استقلال در لیگ بیست و یکم داشت. در هفته چهاردهم استقلال در ورزشگاه آزادی با مس رفسنجان بازی داشت. 

تا دقیقه 87 بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال پیش می‌رفت. در این دقیقه امین قاسمی نژاد گل سوم را برای استقلال زد. اما محمدرضا سلیمانی در دقیقه 2+90 گل دوم را برای مس زد و بازی در نهایت 3 بر دو به سود استقلال تمام شد.

قطعا اگر قاسمی نژاد گل سوم را برای استقلال نمی‌زد بازی با تساوی دو بر دو تمام می‌شد و ممکن بود استقلال صدر جدول را از دست بدهد. اما استقلال آن بازی را برد و در پایان فصل هم قهرمان شد.

1359