صعود عربستان و حذف امارات درمسابقات امیدهای آسیا

صعود عربستان و حذف امارات درمسابقات امیدهای آسیا

پایگاه خبری فوتبالی – در ادامه رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، تیم عربستان با برد پرگل برابر تایلند صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد و امارات هم با قبول دومین شکست برابر ژاپن، فرصت صعود به مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، تیم عربستان که در بازی نخست برابر تاجیکستان برنده شده بود، در جدال برابر تایلند برتری قاطع ۵ بر صفر را کسب کرد و با ۶ امتیاز، قبل از بازی آخر برابر عراق صعودش را به مرحله بعدی مسجل کرد.

در این بازی که از گروه سوم در ورزشگاه خلیفه انجام شد، "عبدالله هادی ردیف" ستاره تیم عربستان بود که به تنهایی ۳ گل به ثمررساند. "ایمن یحیی سالم" و "احمد مازن الغامدی" دیگر گلزنان عربستان بودند. عربستان با این نتیجه اولین بار توانست دو برد متوالی را در رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا کسب کند.

در گروه دوم مسابقات هم در ورزشگاه جاسم بن حمد تیم‌ ملی امید امارات که در بازی اول با یک گل مغلوب کره جنوبی شده بود، در جدال با ژاپن اسیر بازی هماهنگ و برتر سامورایی‌های آبی شد و نتیجه را ۲ بر صفر به حریف واگذار کرد.

در این مسابقه "کیمورا" در دقیقه ۳۰ و "کاوازاکی" در دقیقه ۶۶ ،هر دو با ضربههای سر قدرتمند دروازه امارات را بازکردند تا سفیدها ضمن حذف از مرحله گروهی، رویای صعود به المپیک را هم تمام شده بدانند.

۱۹۷۹