رومن آبراموویچ باشگاه هلندی را به ورطه سقوط کشاند!

رومن آبراموویچ باشگاه هلندی را به ورطه سقوط کشاند!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه هلندی ویتسه آرنهم به دلیل دخالت رومن آبراموویچ در این باشگاه با جریمه شدیدی روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه چلسی با دخالت در امور باشگاه هلندی ویتسه آرنهم باعث جریمه سنگین این تیم شد. باشگاه ویتسه با حکم فدراسیون فوتبال هلند به دلیل دخالت رومن آبراموویچ روس در تصمیمات تیم و تزریق ۱۰۰ میلیون یورو پول به صورت مخفیانه به باشگاه ، با کسر ۱۸ امتیاز مواجه شد تا رسما سند سقوط وی به دسته پایین لیگ هلند امضا شود

فدراسیون فوتبال هلند در بیانیه ای در این باره گفت که نشانه‌هایی مبنی بر دخالت و پرداخت غیر مجاز از سوی آبراموویچ به باشگاه ویتسه هلند وجود دارد و به نوعی این مدیر‌ اهل روسیه‌ مسائل مدیریتی تیم را تحت کنترل خود داشته و به صورت مخفیانه مدیریت این باشگاه را بر عهده داشته و اکنون به دلیل نقض تحریم های فیفا با کسر امتیاز شدیدی روبرو شده است. روزنامه گاردین در اسناد منتشر شده توسط این نشریه اشاره کرده که رومن آبراموویچ بیش از ۱۰۳ میلیون یورو به صورت مخفیانه به حساب‌های مالی باشگاه هلندی پرداخت کرده و این اسناد به صورت کاملا مخفیانه در باشگاه وجود داشته که حالا توسط نشریه انگلیسی لو رفته است!

پیش تر باشگاه چلسی مجبور شد به دلیل مشکلات فعالیت رومن آبراموویچ در فوتبال کشور انگلیس مالکیت باشگاه لندنی را از اختیار آبراموویچ خارج و این امتیاز به تاد بولی آمریکایی فروخته شد.

۱۰۰۹