کامبک سخت یوونتوس در دقایق پایانی

کامبک سخت یوونتوس در دقایق پایانی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل کالیاری با حساب دو بر دو متوقف شدد و حالا بولونیا می تواند با پیروزی در بازی آینده خود به دو امتیازی بانوی پیر برسد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم های کالیاری و یوونتوس در مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که کالیاری با 31 امتیاز در رده چهاردهم قرار داشت و یوونتوس با 63 امتیاز در رده سوم بود. کالیاری برای افزایش فاصله اش با منطقه سقوط، نیاز شدیدی به پیروزی داشت و البته مکس آلگری و شاگردانش هم برای تثبیت جایگاه سومی و حتی نزدیک شدن به میلان، باید در این بازی به پیروزی می رسیدند. 

در نیمه اول کالیاری تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا حملاتش را روی دروازه یوونتوس آغاز کرد. آن ها سرانجام در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و جانلوکا گایتانو موفق شد این پنالتی را تبدیل به گل کند و تنها 6 دقیقه بعد، کالیاری دوباره یک پنالتی دیگر به دست آورد و این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و او هم پنالتی اش را تبدیل به گل کرد تا میزبان در 6 دقیقه، 2 گل از یوونتوس جلو بیافتد.

در نیمه دوم یووه فشار زیادی آورد، و بالاخره یکی از گل های خورده را توسط ولاهوویچ در دقیقه 61 جبران کند فشار شاگردان آلگری ادامه داشت و در دقیقه 87، آلبرتو دوسنا با گل به خودی، بازی را به تساوی کشاند تا یوونتوس با تساوی 2-2 به تورین بازگردد. حالا بولونیا و رم می توانند در صورت پیروزی در دیدارهای عقب افتاده، خودشان را به نزدیکی یووه برسانند.

4416